torsdag 20 maj 2010

Tystnad

Jag har jobbat ofantligt mycket under en lång period. Den längsta jag gjorde var sex veckor med en ledig dag. Inte okej enlig arbetsmiljölagen. Passade på att jobba en månad utan ledighet till sen. Jag rekommenderar verkligen inte ett sådant slaktschema till någon.
Till råga på allt så har min dator börjat att spontant koppla bort Internet. Två faktorer som tog bort mig ifrån Internet i nära två månader.
Nu har dock mitt schema gett mig fler lediga dagar under en period. Så jag hopps att jag kanske skall kunna dela med mig av en del saker som hänt under den senaste tiden.

2 kommentarer:

  1. Och här tyckte jag att mina trettioen dagar/trehundratjugofem timmar i mars var i mesta laget. Jag är inte värdig!

    SvaraRadera
  2. Gjorde 540 timmar på 63 dagar utan lediga dagar en höst, det är segt(5x8+2x10(x9)). Hoppas du får mer tid över nu framöver.

    SvaraRadera