onsdag 30 maj 2012

Zombieapokalypsen har startat?

Idag när jag kom till jobbet berättade en av mina kollegor om det värsta han sett på internet. Tydligen en man som anfallit en annan man och ätit upp hans ansikte. Min kollega trodde att de var knarkpåverkade för polisen var tvungen att skjuta ihjäl angriparen. Efter lite googlande nu på lunchrasten hittade jag en artikel om det hela. "Naked man allegedly eating victim´s face shot and killed by Miami police." Så det var så det skulle sluta. Jag trodde alltid att det skulle börja i Afrika eller Kina... Med dagens flygtrafik kan vi nog räkna med att zombierna spritt sig över hela jorden innom två veckor. Håll ögonen öppna och vapnen laddade. Själv skall jag plocka fram en yxa och lägga här på kontoret. Om ni inte hör av mig mer så säger jag tack för de här åren...

1 kommentar:

  1. Det börjar bi lite för tyst här, kom gärna tillbaka och sprid lite ljus i cybermörkret :-)

    SvaraRadera