fredag 28 maj 2010

Födelsedagsfirande

Klockan är lite för mycket för att gå till skogen. Ett beslut jag antagligen kommer att få ångra imorgon när jag skall motivera mig själv till att sova ute i regnet. Inte för att det är en nyhet, men alla andra gånger har jag varit ”tvingad”. Och jag är lite för bekväm för att gå ut i regnet för att sova. Men man kan ändra på det man inte vill ha kvar av sig själv.
Blev sent efter en väldigt trevlig kväll hemma hos Sprithitler. Det märks dock att survivalism inte är en hobby utan en livsstil. Han fick Mountain House i födelsedagspresent. Och efter ett tag började v jämföra EDC, lysa med ficklampor och känna på multiverktyg. Roligt att titta in i hans vapenskåp och skafferi. De var välutrustade.
Skall försöka komma upp i tid imorgon och ta en springtur i anslutning till frukosten. Packa en väska och hoppas på en båttur till lämpligt övernattningsställe.

1 kommentar: